Ezzel az email címmel már van érvényes feliratkozás.
Hozzá kell járulnod ahhoz, hogy az Extreme Digital zRt. hírlevelet, ajánlatokat küldjön részedre.
Hozzájárulok ahhoz, hogy az Extreme Digital zRt. hírlevelet, ajánlatokat küldjön nekem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően.
Hírlevél feliratkozás aktiválása!Köszönjük, hogy feliratkoztál hírlevelünkre. Az általad megadott e-mail címre aktivációs levelet küldtünk ki. A hírlevél feliratkozás aktiválásához kattints a levélben található hivatkozásra.
Rise of the Tomb Raider Xbox 360 játékszoftver adatai
A Yamatai szigetén történtek után – lásd: Tomb Raider (2013) – Lara Croft lelkileg összetört, mindenki őrültnek hiszi, de mélyen legbelül újabb kalandokra vágyik és tudja jól, hogy mindaz, amit átélt, amit látott, az a valóság volt. Miközben a bizonyítékok után kutakodik, véletlenül belebotlik Kitezh láthatatlan városának legendájába, amely az egykoron a 13. században éltVladimirnagyherceghez kötődik. A legenda szerint az uralkodó a fagyos orosz tundra legmélyén felépített egy várost, amit még a legvadabb és legelszántabb mongol seregek sem tudtak bevenni, de nem a nagy fagy, és nem is az óriási katonai ellenállás miatt, hanem mert mielőtt elérték volna a falakat, az egész település rejtélyes módon egy tó mélyére süllyedt – örökre elrejtve ezzel minden titkát és kincsét.
Egy ilyen legenda éppen elegendő Larának ahhoz, hogy ismét felkerekedjen, és nekivágjon a kíméletlen időjárásáról ismert Szibériának. Mivel kedvenc kalandorunk lelkileg nincs a helyzet magaslatán, ezúttal egy társ, az előző részből megismert Jonah Maiava is elkíséri útjára, aki gyakran hasznos segítségnek bizonyul, de a játékmenet során inkább Lara felszereléseire leszünk utalva a túlélés érdekében, amelyek között rengeteg újdonságot találunk majd. A zord helyszín nagyon sok veszélyt rejt, az állandó fagy, a lavinák, a nagy szél folyamatosan megkeseríti hősünk életét, de Szibéria élővilága, az óriási medvék és a falkában támadó farkasok is problémát okozhatnak a feladatok teljesítésében.
A Rise of the Tomb Raider a hangulat és az atmoszféra tekintetében tehát egy egészen új oldalát mutatja meg a sorozatnak, de azért nem kell aggódni, nem csak hóban és fagyban kalandozhatunk majd, hiszen gyakran ereszkedünk le sötét sírkamrák és útvesztők mélyére is újabb nyomok után kutatva. A játékmenet tekintetében Lara Croftlegújabb kalandja természetesen már kevesebbet változott, így ezúttal is az akción, a fejtörőkön és a történeten lesz a legnagyobb hangsúly. Hősünk ugyanis mikor nem a rejtélyes zsoldossereg tagjaival harcol, akkor változatos ügyességi és logikai feladványokat old meg, ezáltal hol ezeréves sziklákon kúszik-mászik, hol az ősi civilizáció alkotta csapdákat próbálja elkerülni.
A játékban minden eddiginél nagyobb szerepet kaptak a fejtörők, de visszatér az előző részben megismert gyűjtögetés, valamint a craft-rendszer is, sőt Lara Croft sokkal változatosabb formákban tud szembeszállni ellenfeleivel, így rejtőzködhet vagy csapdákat állíthat nekik. Természetesen a Rise of the Tomb Raider-ből sem maradnak majd ki a megszokott QTE-jelenetek, de olyan újdonságokkal is szembe kell néznünk, mint a nappalok és az éjszakák változása, amelynek köszönhetően minden eddiginél változatosabb élmények várnak ránk a precízen felépített pályákon barangolva.