Ezzel az email címmel már van érvényes feliratkozás.
Hozzá kell járulnod ahhoz, hogy az Extreme Digital zRt. hírlevelet, ajánlatokat küldjön részedre.
Hozzájárulok ahhoz, hogy az Extreme Digital zRt. hírlevelet, ajánlatokat küldjön nekem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően.
Hírlevél feliratkozás aktiválása!Köszönjük, hogy feliratkoztál hírlevelünkre. Az általad megadott e-mail címre aktivációs levelet küldtünk ki. A hírlevél feliratkozás aktiválásához kattints a levélben található hivatkozásra.
Ha elromlott a megvásárolt termék, juttasd el a hivatalos márkaszervizbe, vagy szervizünkbe! Minden esetben ellenőrizd, hogy rendelkezel-e érvényes jótállási jeggyel!
|5 lépés a gyors és zökkenőmentes garanciális ügyintézéshez
Győződj meg róla, hogy készüléked valóban meghibásodott!
Ellenőrizd a tápkábelt, az áramellátást,
Kapcsold ki és kapcsold be újra a készüléket,
Győződj meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánod üzemeltetni.
Készítsd elő a garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat!
A vásárlást igazoló számla (vagy annak másolata),
A készülékhez tartozó jótállási jegy.
Fordulj közvetlenül a márkaszervizhez, ha a termék meghibásodott!
A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez. Válasszd ki a listából terméked márkáját, majd vedd fel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken a szervizzel:
Juttasd el készülékét a márkaszervizbe!
Az általunk forgalmazott készülékekhez tartozó márkaszervizek különböző feltételekkel és kényelmi szolgáltatásokkal dolgoznak. Kérjük, minden esetben tájékozódj a konkrét szervizben elérhető szolgáltatásokról, mert sok esetben ezek a szolgáltatások magukban foglalják a javításra szoruló termék szállítását is! A szervizek tömegközlekedésen nem szállítható, nagy termékek esetében a garancia idején ingyenes helyszíni javítást biztosítanak az egész országban, vagy ha ez nem lehetséges, gondoskodnak a szállításról.
Várd meg a márkaszerviz értesítését a javítás befejezéséről!
A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Amennyiben a hibás terméket szaküzleteink egyikében vagy szervizünkben adtad le, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben annál a szerviznél érdeklőd, ahol leadtad a készüléket javításra!
Az általunk forgalmazott termékekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján az alábbi feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük a termékoldalon. A beszállítók, gyártók a jótállástól függetlenül változó idejű garanciát nyújtanak termékeikhez, amely biztosítja, hogy a rendeltetésszerű használat mellett előforduló hibák kijavítását az adott termék szakszervize vállalja a garancia időn belül. Műszaki cikkek esetében ez a garancia általában 12 hónap vagy több, egyes gyártók pedig több éves garanciát is vállalnak.
Mit kell tudni a jótállási jegyről?
Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
Mettől meddig érvényes a jótállás?
A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik, ettől számítva 12 hónapig érvényes. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
Mire nem érvényes a jótállás?
Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
Az Extreme Digital Zrt. szervizén vagy a márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
Természetes elhasználódás.
Kihez fordulhatok, ha a termék meghibásodott?
A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez! Márkaszervizek listája »
Ha mégis úgy döntesz, hogy inkább hozzánk juttatod vissza, a meghibásodott készülékedet bármelyik szaküzletünkben vagy közvetlenül a szervizünkben is leadhatod. A garanciális javításokat továbbítjuk a márkaszervizeknek, így a leadott készülékek javításának ideje meghosszabbodhat.
Mennyi időt vesz igénybe a javítás?
A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. A javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel hozzájuthatsz a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez.
Hogyan küldhetem el a hibás terméket az Extreme Digital szervizébe?
Meghibásodott készülékedet bármelyik szaküzletünkben vagy közvetlenül a szervizünkben is leadhatod személyesen, vagy akár Garanciafutár szolgáltatásunk igénybe vételével.
Extreme Digital központi szerviz elérhetőségei:
1044 Budapest, Ezred utca 1-3. (C2-es épület, 16-os garázskapu)
Nyitva tartás: hétfőtől péntekig 9-18 óráig (ünnepnapokon a szervizünk zárva tart)
Telefonszám: +36-1-452-0090 | Lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal