Ezzel az email címmel már van érvényes feliratkozás.
Hozzá kell járulnod ahhoz, hogy az Extreme Digital zRt. hírlevelet, ajánlatokat küldjön részedre.
Hozzájárulok ahhoz, hogy az Extreme Digital zRt. hírlevelet, ajánlatokat küldjön nekem az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltaknak megfelelően.
Hírlevél feliratkozás aktiválása!Köszönjük, hogy feliratkoztál hírlevelünkre. Az általad megadott e-mail címre aktivációs levelet küldtünk ki. A hírlevél feliratkozás aktiválásához kattints a levélben található hivatkozásra.
Extra Garancia
Menj biztosra és köss extra garancia biztosítást értékes műszaki termékeidre!
A legtöbb hazai termékre általában 1- 2 éves teljes körű jótállást adnak a gyártók, de bárkivel előfordulhat,
hogy a gyári garancia lejárta után hibásodik meg a készüléke vagy egyszerűen a hétköznapi használat során
éri baleset. Mi azt szeretnénk, hogy a tőlünk megvásárolt tartós műszaki eszközeiddel hosszú távon
elégedett legyél!
|Mit jelent és milyen esetekben lehet hasznos a szolgáltatás?
Extra garancia szolgáltatással biztosítást köthetsz nem csak készüléked műszaki meghibásodásaira, hanem
az esetleges baleseti sérülések, rongálódás esetére is.
Ha neked is fontos, hogy eszközeid hibamentes működése hosszú távon garantált legyen, akkor gondoskodj
a garancia meghosszabbításáról és/vagy a baleseti meghibásodás biztosításáról!
|Két típusú Extra Garancia szolgáltatás közül választhatsz
EXTRA GARANCIA STANDARD: a gyári garancia lejáratát követően, rendeltetésszerű használat mellett
fellépő tartós belső hibából eredő, a termék alkatrészeinek előre nem látható meghibásodása esetén nyújt
fedezetet. Választott biztosítási időszakon belül a biztosítási feltételekben meghatározottak szerint.
EXTRA GARANCIA PREMIUM: A STANDARD Garancia bővített változata, azaz a gyári garanciát követően
fellépő műszaki hibák mellett, baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt. Választott biztosítási
időszakon belül a biztosítási feltételekben meghatározottak szerint. Többek között, ha okostelefonodra szeretnél
töréskár biztosítást, ezt válaszd!
Válaszd ki a Neked leginkább megfelelő biztosítást értékes készülékeid mellé!
|Mennyibe kerül ez nekem? Nézzünk meg néhány példát!
Notebook vételára 89.900 Ft (2 év gyári garanciával)
EXTRA GARANCIA STANDARD 3 évre (tehát plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra):
5.484 Ft, mindössze napi 15 Ft.
EXTRA GARANCIA PREMIUM 3 évre (tehát plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra,
valamint 3 év baleseti biztosítás): 12.505 Ft, mindössze napi 11 Ft.
Televízió vételára 149.900 Ft (1 év gyári garanciával)
EXTRA GARANCIA STANDARD 2 évre (tehát plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra):
5.686 Ft, mindössze napi 15 Ft.
EXTRA GARANCIA PREMIUM 2 évre (tehát plusz 1 év kiterjesztett garancia a műszaki meghibásodásokra, valamint 2 év baleseti biztosítás): 8.260 Ft, mindössze napi 11 Ft.
A feltüntetett díjak 2 év gyári garancia esetén érvényesek. A 3 év a gyári garancia éveivel együtt értendőek.
A díjak tájékoztató jellegűek, az alkalmazott díj a konkrét termék ismeretében a feltüntetett díjaktól eltérhet.
|Hogyan vehetem igénybe a szolgáltatást?
Választhatod szaküzleteinkben, vagy akár online módon.
Szaküzleteinkben: Ha kiválasztottad a megvásárolni kívánt terméket 13 szaküzletünk egyikében, szakképzett
eladóink készséggel segítenek a szolgáltatással kapcsolatos kérdésekben és a szerződés megkötésben.
Online: A termékoldalon válaszd ki a kívánt biztosítási fedezetet, a szállítási és fizetési mód megadása után
töltsd ki a szerződéskötéshez szükséges adatokat. A baleseti meghibásodásra vonatkozó biztosítási fedezet a termék átvételének napját követő nap 0 óra 0 percétől, kiterjesztett műszaki garancia fedezet esetében pedig a gyári garancia lejáratának napját követő naptól kezdődik, amennyiben a biztosítási díj megfizetésre kerül.
A biztosítási díj a vásárlás napján készpénzben, vagy bankkártyás fizetéssel, egy összegben, a termék vásárlásának
vagy átvételének napján az áruház pénztárában, illetve online áruházunkban történő vásárlás esetén utánvéttel a
biztosított termék vételárának megfizetésével egyidejűleg fizetendő. A készpénzes és kártyás vásárlás mellett
lehetőség van a biztosítási díj áruvásárlási hitellel történő kiegyenlítésére is.
|Kárigény bejelentése
Ha már megtörtént a baj, jelezd!
Amennyiben a gyári garancia/jótállás még érvényes a termékre, keresd fel a gyártó által ajánlott márkaszervizt!
Amennyiben a gyári garancia/jótállás már nem érvényes, illetve baleseti meghibásodás esetén:
üzenj email-ben: a garanciakar@isys-cee.com e-mail címre telefonszámod megadásával, hogy a kollégáink fel
tudják venni veled a kapcsolatot,
küldj fax-ot: +36 1 413 3461,
hívásod.
hívd telefonon: információs vonalunk +36 1 501 9770, hétfőtől péntekig 8.00-16.00 óra között fogadja
hívásod.
|Extra Garancia Partnerünkről
Partnerünk elérhetőségei:
Allianz Hungaria Zrt.
Telefon: (+36-40) 421-421 I Fax: (+36-1) 301-6100
Ügyfélszolgálat: 1087 Budapest, Könyves Kálmán krt. 48-52. Általános szerződési feltételek »